[Catalan]

Des del passat 8 d’abril es pot visitar l’exposició “Pecats” a la Sala Arimany de Canovelles.

L’exposició parteix de l’espectacle musical “Els Pecats del Cor” : 7 poemes musicats de poetes catalans que tractaven els 7 pecats capitals, interpretats per un trio de jazz i una coral de veus blanques amb la participació de Pau Riba.

Fruit d’aquell espectacle s’ha convidat diferents artistes a fer la seva propia interpretació dels pecats en el món contemporani. Algunes de les qüestions que es plantejaven eren: té sentit parlar dels pecats avui en dia? quin paper juguen en el nostre imaginari?

El resultat ha sigut l’obra Micromón, un microcosmos amb elements reutilitzats que reflecteix mecanismes i ecosistemes similars a la nostra vida quotidiana.

Un pessebre diari que observem des d’un punt de vista llunyà, quasi com a observadors omnipotents. Un microcosmos amb elements reutilitzats per adonar-nos que, tot i que la religió sembla que està perdent adeptes, no sembla que passi el mateix amb els set pecats capitals.

L’exposició completa, comissariada per Irene Jimeno, barreja les obres d’art amb poesia, les projeccions, la música i els pecats de vidre realitzats per a l’espectacle.

Es podrà visitar a la Sala Arimany fins el dia 15 de juny cada tarda de dilluns a divendres de 16 a 21h.

Esteu tots convidats a treure les vostres conclusions!

Aquí podeu veure el catàleg i la inauguració amb detalls sobre Micromón.

[/Catalan][Español]

Desde el pasado 8 de abril se puede visitar la exposición “Pecats” en la Sala Arimany de Canovelles.

Esta exposición parte del espectáculo musical “Els Pecats del Cor” : 7 poemas musicados de poetas catalanes que tratan sobre los 7 pecados capitales, interpretados por un trío de jazz y una coral de voces blancas con la participación de Pau Riba.

Fruto de aquel espectáculo se han invitado a  diferentes artistas a realizar su propia interpretación de los pecados en el mundo contemporáneo. Algunas de lea cuestiones que se plantejaban eran: tiene sentido hablar de pecados hoy en día? qué papel juegan en nuestro imaginario?

El resultado ha sido la obra Micromón, un microcosmos con elementos reutilitzados que reflejan mecanismos y ecosistemas similares a los de nuestra vida cotidiana.

Un pesebre diario que observamos desde un punto de vista lejano, casi como observadores omnipotentes. Un microcosmos con elementos reutilitzados para darnos cuenta de que, aunque la religión parece que pierde adeptos, no parece que pase lo mismo con los siete pecados capitales.

La exposición completa, comisariada por Irene Jimeno, combina las obras de arte con poesía, las proyecciones, la música y los pecados de vidrio realizados para el espectáculo.

Se puede visitar en la Sala Arimany hasta el día 15 de junio cada tarde de lunes a  viernes de 16 a 21h.

Estáis todos invitados a sacar vuestras propias conclusiones!

Aquí podéis ver el catálogo y la inauguración con más detalles sobre Micromón.

 

[/Español]